اشتباهات رایج هنگام سرمایه گذاری در املاک ترکیه

برای خرید ملک در ترکیه این نکته مهم را در نظر داشته باشید بر خلاف قوانین گذشته ایرانی ها نمی توانند صرفاً با ارائه اجاره نامه اقامت موقت ترکیه را دریافت کنند. به عنوان مثال بعد از خروج آمریکا از برجام بسیاری از شهروندان ایرانی که به تجارت مشغول بودند در حواله و جابه جایی پول و ارز با مشکلات بسیاری مواجه شدند. به عنوان مثال یک شهروند ترک می تواند بدون این که محدودیتی داشته باشد تجارت نماید. برای گزینه های ملکی مقرون به صرفه تر، زمستان بهترین فصل برای خرید املاک در ترکیه است زیرا فروش خانه بسیار پایین است، به این معنی که قیمت های ارزان تر برای املاک و مستغلات وجود دارد. شهروند ترکیه بودن به معنی این می باشد که شما می توانید از کلیه مزایای مربوط به یک شهروند ترک به مانند دریافت تسهیلات ویژه، وام های بانکی با نرخ بهره مناسب، افتتاح حاب های شخصی و استفاده نمایید.

 

با اخذ شهروندی ترکیه فرد می تواند به عنوان یک شهروند ترک در شغل های دولتی در ترکیه مشغول به کار باشد. این منطقه منطقه ای با فرصت ها و گزینه های تجاری است. البته بی گدار به آب زدن در این بخش هم می تواند زیان آور باشد و هرچند که این دو حوزه در لیست بهترین و سودآورترین سرمایه گذاری ها در ترکیه قرار گرفته اند اما افراد زمانی با موفقیت پیش می روند که با علم و تجربه کافی در مسیر آن قدم بگذارند. با اینکه این رقم منصفانه است، اما باز هم به توافق ما بین طرفین بستگی دارد. داوطلبان این توانایی را دارند تا با بررسی جزئیات قرارداد و مفاد توافق نامه قرارداد خرید ملک در ترکیه را ببندند. امکان دریافت اسم و فامیلی جدید و همچنین بهرمند شدن از بیمه های عمومی ویژه برای شهروندان ترکیه میسر می باشد. منطقه دریای سیاه که با حمایت دولت در سال های اخیر بسیار جذاب شده است، در نتیجه تحقیقات و امکان سنجی در زمینه های سرمایه گذاری، زیرساختی برای سرمایه گذاری های سودآور دارد. با اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در ترکیه برای ایرانیان مقیم کشور ترکیه امکان اخذ ویزای شینگن به راحتی میسر است.

 

چرا ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید؟ شهروندان افغان قادر به داشتن زمین های کشاورزی در ترکیه نیستند و باید برای خرید انواع دیگر املاک و مستغلات مجوز بگیرند. آماسیا، کارابوک، ترابزون، ریزه، آرتوین، سامسون، اردو و سینوپ شهرهای مناسبی برای سرمایه گذاری در منطقه دریای سیاه هستند.

 

ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه؛ یعنی خرید ملکی حداقل به ارزش 250 هزار دلار آمریکا (USD) در ترکیه. کافی است مجموع ارزش ملک های خریداری شده 250 هزار دلار باشد. منظور از نحوه پرداخت، استفاده از ارز دیجیتال یا ارزهای معمولی مانند لیر، یورو و دلار برای معامله است. برای سرمایه گذاری در ترکیه و کسب سود و مهاجرت به این کشور، روشهای مختلفی وجود دارد که افراد میتوانند از طریق هرکدام از آنها با توجه به شرایط و وضعیت خود اقدام نموده و سرمایه گذاری خود را انجام دهند. روشهای مختلفی برای سرمایهگذاری در ترکیه وجود دارد و هرکدام از آنها شرایط، قوانین و هزینههای مختصبهخود را دارند. امکان داشتن خط دایمی تلفن همراه و تلفن ثابت جهت شرکت های ثبت شده در ترکیه برای شهروندان ترکیه ممکن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *