ریسک و کسب سود در باینری آپشن

مزایای تجارت در باینری آپشن چیست؟ برای پاسخ دادن به این سوال، بهتر است خصوصیات معاملات باینری آپشن را مورد بررسی قرار دهیم. برای سرمایه گذارانی که قبلا در بازار بورس و فارکس فعالیت داشته اند، یادگیری معاملات باینری آپشن می تواند آسان تر باشد. چرا که بسیاری از قوانین باینری آپشن درست مثل قوانین معاملاتی سهام و فارکس هستند. اما می توان گفت که باینری آپشن یک معامله با ریسک بالا محسوب می شود. بنابراین معامله گران باید با اطلاعات کافی و شناخت درست از بازار و دارایی های مورد نظر، وارد معامله در باینری آپشن شوند. تجارت در باینری آپشن دارای مزیت های قابل توجهی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

پتانسیل بالای بازگشت سرمایه

مزایای تجارت در باینری آپشن چیست، سوالی که می توان با توجه به نسبت ریسک به ریوارد به آن پاسخ داد. به دلیل ماهیت ریسک بالاتر این معاملات، در صورت برنده شدن، معمولا بازده سرمایه گذاری قابل توجه خواهد بود. میانگین بازده در این گونه معاملات چیزی در حدود 50 تا 90 درصد است. کافی است این میزان از بازده را با بازده معاملات فارکس مقایسه کنید که درصد کمتری را شامل می شود.

در معاملات باینری آپشن، سرمایه گذار قبل از انجام معامله می داند که چه میزان ریسک وجود دارد و در صورت برنده شدن چه سودی به او خواهد رسید. به عبارت دیگر، حتی اگر در معامله موفق نباشید، ضرر و زیان به میزان داراییِ قرار داده شده خواهد بود که معمولا درصد کمی از کل دارایی محسوب می شود. از طرفی، نیازی نیست که نگران افت و خیز قیمت دارایی مورد معامله باشید. چرا که به محض بسته شدن معامله باینری آپشن، سود و زیان با توجه به شرط قبلی محاسبه می شود.

ریسک و کسب سود در باینری آپشن

ترید آسان و کسب سود سریع

مزایای تجارت در باینری آپشن چیست، سوالی که برای پاسخ درست به آن باید جنبه های مختلف ترید و کسب سود از بازارهای معاملاتی را در نظر بگیریم. برای مثال، می توان گفت که این نوع معاملات پیچیدگی کمتری نسبت به معاملات فارکس دارند. چرا که سرمایه گذار قبل از انجام معامله فقط باید یک نتیجه بله یا خیر را پیش بینی کند. اگر به نظر او دارایی مورد نظر در تاریخ انقضای مورد نظر بیشتر خواهد شد، پس انتخاب او این خواهد بود و نیازی به پیچیدگی های دیگر نیست. البته منابع آموزشی زیادی وجود دارند که تازه کاران می توانند با مطالعه آن ها با باینری آپشن بیشتر آشنا شوند. همچنین حساب های ترید آزمایشی به آن ها اجازه می دهند قبل از انجام یک معامله واقعی، باینری آپشن را با پول مجازی تجربه کنند.

انتخاب از بین دو نتیجه موجب می شود که سرمایه گذاران نیازی به نگرانی در مورد ضررهای توقف قیمت، اهرم و همچنین بزرگی حرکت ها در نمودار نداشته باشند. همچنین تاریخ انقضا می تواند بسیار کوتاه و حتی در حد یک دقیقه باشد. در صورت انجام معامله موفق، می توانید به سرعت از طریق باینری آپشن سود قابل توجهی را کسب کنید. البته معاملات یک دقیقه ای واقعا ریسک بالایی دارند. توصیه می شود برای معاملات کوتاه مدت از زمان بیشتری برای تاریخ انقضا استفاده شود.

دیگر مزایای معاملات باینری آپشن

برای پاسخ به سوال مزایای تجارت در باینری آپشن چیست، بهتر است به خصوصیات دیگر این گونه معاملات اشاره کنیم. بسیاری از بروکرها مثل آلپاری انجام معاملات باینری آپشن را به صورت رایگان یا با کارمزد بسیار اندک ارائه می کنند. تنها چیزی که هنگام ثبت نام باید به آن توجه داشت، حداقل میزان واریز و برداشت است. در واقع، معامله گران می توانند تمامی پولی که به حساب معاملاتی خود واریز می کنند را برای انجام معاملات استفاده کنند. در سایت باینری آپشن کلاب در مورد این موضوع بیشتر خواهید خواند.

از طرفی، می توان معاملات باینری آپشن را برای انواع مختلفی از دارایی ها انجام داد. حتی دارایی هایی که سرمایه گذاری در آن ها مستلزم میزان زیادی پول است. این دارایی ها در باینری آپشن برای بسیاری از کاربران قابل معامله می شوند. چرا که در باینری آپشن روی خود سهام سرمایه گذاری نمی شود. بلکه سرمایه گذار یک پیش بینی کلی نسبت به آن سهام یا دارایی خواهد داشت که در صورت پیش بینی درست، سودی خوبی به او خواهد رسید. به طور کلی می توان گفت که اگر معامله گران با اطلاعات کافی و در نظر گرفتن ریسک به ریوارد وارد باینری آپشن شوند، می توانند سود خوبی کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *