هزینه های مهاجرت به ترکیه چگونه است؟

یکی از مزایای ترکیه این است که برای مهاجرت مناسب است ، بنابراین وقتی با مردم ملاقات می کنید احساس عجیب نمی کنید و می توانید با همان زبان ، همان شهر یا دوست و آشنا دیدار کنید. همچنین می توانید در بین قبایل و مردم کشورهای مختلف دوستانی داشته باشید. نکته دیگر این است که هزینه نیازهای روزانه عادلانه ، متناسب با درآمد شما است و در این زمینه با مشکلات کمتری روبرو خواهید شد. یک سیستم حمل و نقل عمومی ارزان ، خدمات پزشکی خوب و بسیاری از مکان های گردشگری از دیگر مزایای زندگی در ترکیه است.

 

ترکیه به عنوان درب اروپا شناخته می شود و افرادی که می توانند شهروندی این کشور را به نام کیملیک کسب کنند ، می توانند بدون نیاز به ویزا یا سایر هزینه ها به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنند. اقتصاد ترکیه بسیار زیاد است و رشد می کند. شرایط زندگی و آموزش در این کشور نیز آسان است و با کمترین هزینه زندگی در مقایسه با سایر کشورهای مهاجر ، می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی باشد که قصد مهاجرت دارند.

 

مقایسه استاندارد زندگی بین سایر کشورها و ترکیه نشان می دهد که تقریباً با همان هزینه های زندگی در ایران ، می توانید هزینه زندگی در ترکیه را تحمل کنید. با این تفاوت که زندگی در ترکیه با درآمد بیشتر برای ایرانیان همراه است و این سطح از درآمد به شما کمک می کند تا نسبت به هزینه ها رونق بیشتری را تجربه کنید.

 

بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند ، این کشور را صرفاً به دلیل تجارت و تجارت در دنیای آزاد و سرمایه گذاری در ترکیه انتخاب کرده اند. از آنجا که اجرای سیاست ها و تحریم های اروپایی تأثیر منفی بر اقتصاد ایران دارد و بسیاری از سیاست های مدیریت ضعیف این مشکلات را از بین نمی برد ، بنابراین بسیاری از بازرگانان تصمیم گرفته اند برای انجام تجارت در این کشور مهاجرت کنند.در حقیقت ، آنها می خواهند با استفاده از شرایط مطلوب تجاری ترکیه و دسترسی به تجارت جهانی و منابع مالی ، یک سرمایه گذاری ایمن و ایمن را در ترکیه تجربه کنند.

 

براساس آمار رسمی ترکیه ، تعداد ایرانی ها که در ترکیه زندگی می کنند به بیش از 30،000 نفر رسیده است. براساس آمار غیر رسمی ، تعداد ایرانی ها که در ترکیه زندگی می کنند بین 100000 تا 150،000 نفر است. دلایل مختلفی برای انتخاب ترکیه برای زندگی وجود دارد و همه بر اساس دلایل خاص خود مسیر مهاجرت به ترکیه را انتخاب می کنند.

 

دولت ترکیه با برنامه های گسترده اقتصادی با هدف تثبیت و تصحیح ارزش پولی کشور ، رویکردهای مهمی را در اقتصاد خود انتخاب کرده است که می تواند یکی از نتایج 20 ٪ رشد اقتصاد ترکیه در سه ماهه دوم سال 2021 در نظر گرفته شود. رشد در سالهای اخیر منجر به احیای حیاتی بخش های مختلف ساخت و ساز ، صنعت و املاک و مستغلات در این کشور شده است که هر ساله سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف را به خود جلب می کند.

 

یکی از مشکلاتی که مسافران خارجی و کسانی که انگلیسی صحبت می کنند می توانند با آن روبرو شوند ، مشکل زبان است. در حقیقت ، علی رغم توانایی صحبت انگلیسی در مورد افرادی که به صنعت گردشگری مرتبط هستند ، بیشتر ترکها توانایی و تمایل به صحبت این زبان را ندارند. این مشکل می تواند برای کسانی که قصد زندگی در این کشور را دارند ، مشکلاتی ایجاد کند.

 

اگر از ایران به این کشور می روید ، می توانید بدون دریافت ویزا به مدت سه ماه در این کشور بمانید ، اما اگر می خواهید برای این منظور روزهای بیشتری را در این کشور بگذرانید ، می توانید 6 ماه ویزای توریستی درخواست کنید . 15 روز).

 

هزینه های زندگی در ترکیه برای یک نفر ؛ حدود 373قیمت آن 47 دلار است. البته این عدد بدون محاسبه اجاره بهای آپارتمان است. اگر بخواهیم این رقم را با هزینه زندگی در ایران مقایسه کنیم، باید بگوییم که: هزینه زندگی در ترکیه به طور متوسط ​​18.52 درصد ارزانتر از ایران است. همچنین اجاره بهای مسکن در این کشور نسبت به ایران; 59.45 درصد کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *