خرید میلگرد در مشهد

میلگردA که به عنوان فولاد میلگرد نیز شناخته می شود، یک میله یا شبکه سیمی فولادی است که در بتن مسلح و سازه های بنایی استفاده می شود که بتن را در کشش تقویت و تثبیت می کند. سطوح میلگرد اغلب برای بهبود کیفیت چسبندگی بتن برجسته می شوند.

آرماتورهای میلگرد میله هایی هستند که برای تقویت و تقویت بتن تحت کشش استفاده می شوند. فایبرگلاس در پروژه های خاصی محبوب است زیرا خوردگی نمی کند و مغناطیسی نیست، اما معمولاً از فولاد ساخته می شود. فولاد میلگرد در اندازه ها، درجه ها و انواع مختلف برای پشتیبانی از سازه های مختلف موجود است.

میلگرد در طول ها و قطرهای مختلف وجود دارد، اما به طور کلی تنها شش نوع میلگرد در اروپا (آلیاژهای کربن، منگنز، سیلیکون و غیره) وجود دارد. فولاد کربن (میلگرد “مشکی” اصلی)؛ روکش روی؛ روکش اپوکسی؛ پلیمر تقویت شده با فایبرگلاس (GFRP)؛ و ساخته شده از فولاد ضد زنگ.

تفاوت میلگرد و فولاد سازه ای در این است که معمولاً در ترکیب با سازه های بتنی یا سنگی برای میلگرد و آرماتور استفاده می شود. در این شرایط، فولاد مقاومت کششی که بتن معمولاً فاقد آن است را فراهم می کند، در حالی که بتن مقاومت فشاری را ایجاد می کند.

پوشش اپوکسی میلگرد که با نام سبز میلگرد نیز شناخته می شود، در شرایط خورنده روی بتن استفاده می شود. این ممکن است شامل قرار گرفتن در معرض ضد یخ و محیط دریایی باشد. اپوکسی های میلگرد یا پوشش های مقاوم در برابر خوردگی میلگرد در ساختارهای زیر استفاده می شوند: پل

میلگردهای تقویت کننده با فولادهای سازه ای متفاوت هستند زیرا اغلب در ترکیب با سازه های سیمانی و ملات برای تقویت و تقویت استفاده می شوند. در این شرایط، فولاد استحکام کششی کافی برای سیمان ایجاد نمی کند، در حالی که سیمان استحکام کششی ایجاد می کند.تقویت کننده های میلگرد در قسمت های مختلف سیستم مانند پایه ها، ستون ها و تاپ ها استفاده می شوند. علاوه بر ساخت فولاد BAآجدار میلگرد، می توان از آن برای بسیاری از پروژه های ساختمانی مانند ساخت پل، ساخت ایستگاه BRT، ساخت و ساز لرزه ای و غیره استفاده کرد.

میلگرد 12 آجدار به صورت چرخشی تولید و آماده می شود. برای تولید آجدار نورد گرم، شمش ها در دمای بالا ذوب می شوند و از طریق جک های هیدرولیک به کوره فرستاده می شوند. با استفاده از غلتک های نصب شده بر روی دستگاه دوار و با استفاده از نیروهای دینامیکی و فشاری، میلگرد به قطر مورد نظر می رسد. این عملیات در چند مرحله انجام می شود.

میلگرد 12 آجدار به طور معمول در دو نوع A3 و A2 ساخته و استفاده می شود. میلگرد آجدار A2 و A3 در حداقل استحکام محصول، حداقل استحکام کششی، سختی و تغییرات طول متفاوت هستند. دو میلگرد نیز از طناب های مختلف برای شناسایی آسان ساخته شده اند. آنها طناب میلگردA212 و طناب میلگردA3 تولید می کنند.

با توجه به نوسانات بازار قیمت دنده میلگرد12 نیز دچار نوسان می شود. گرید میلگرد روی قیمت 12میلگرد تاثیر می گذارد. قیمت هر عدد میلگرد12 در دو استاندارد A2 و A3 منتشر شده است. میلگرد Grade A3 از کربن بیشتری استفاده می کند و استحکام و استحکام مکانیکی بالاتری دارد. با افزایش قدرت، قیمت میلگرد 12 سرعته نیز افزایش می یابد. این بدان معنی است که میلگردآجدارBB3 درجه 12 گرانتر از درجه A2 است. همچنین قیمت میلگرد 12 به وزن هر کدام بستگی دارد. با توجه به وزن متفاوت برندهای مختلف میلگردA12آجدار قیمت هر عدد میلگرد12آجدارآجدار نیز متفاوت خواهد بود.

12 میله آجدار A3 برای مناطقی که تغییر شکل سازه یا روش های جوشکاری ممنوع است مناسب نیستند.میلگردآجدار کلاس 12A2 برای کارهای ساختمانی و خمشی مناسب است. جوشکاری تا حد امکان توصیه می شود، مگر در مواقع اضطراری.

میلگرد معمولا به صورت عمده در خرده فروشی خریداری می شود. ظرفیت هر میلگرد حدود 24 تن است و در صورت انجام مستقیم از کارخانه محدودیت اندازه در ظرفیت وجود دارد. اما توجه داشته باشید که در صورت تمایل به داشتن چند سایز ظرفیت میلگرد سفارش شما را از انبار شرکت ارسال می کنیم بنابراین قیمت کارخانه ظرفیت میلگرد با قیمت خرده فروشی متفاوت خواهد بود.

میلگرد 12 آجدار معمولاً در هر دو A3 و A2 ساخته و استفاده می شود. میلگرد آجدار A2 و A3 در حداقل استحکام محصول، حداقل استحکام کششی، سفتی و تغییرات طول متفاوت هستند.

 

شما می توانید در وب سایت فرداد فولاد اطلاعات جامع تری درباره میلگرد به دست آورید برای اینکار اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *