سایت خوب برای دانلود pdf رمان ایرانی

سایت خوب برای دانلود pdf رمان ایرانی

در این مقاله می خواهیم شما را با نمونه هایی از رمان های پرفروش و محبوب ایرانی از جمله کلیدر، چشم هایش، سمفونی مردگان، همسایه ها، چراغ ها را من خاموش می کنم، بوف کور و غیره آشنا کنیم. بسیاری از شما با خوانندگان بزرگ ایرانی از جمله صادق هدایت، محمود دولت آبادی، احمد محمود، بزرگ علوی، عباس معروفی، رویا پیرزاد و غیره آشنا هستید. رمان هایی که در بین رمان ها و آثار بزرگ ادبی جهانی به زیبایی و هنرمندی درخشیده اند و به چندین زبان در سراسر دنیا ترجمه شده اند. و جای بسیار مطرح و بزرگی را در بین رمان های بزرگ جهانی دیگر پیدا کرده اند. اگه به دنبال مطالعه ی رمان های بسیار معروف و محبوب ایرانی هستید، که تمامی این کتاب ها را میتوانید از طریق سایت دانلود کتاب دانلود و یا خریداری نمایید, در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

دانلود pdf رمان کلیدر

رمان کلیدر یکی از برگزیده ترین و مشهورترین رمان های ایرانی ست که در ده جلد و پنج کتاب ( هر کدام حاوی دو جلد) نوشته شده است. این اثر بزرگ، تاکنون به بسیاری از زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است و توجه بسیاری از مخاطبین را در سراسر دنیا، به خود جلب کرده است. این رمان زیبا نوشته ی نویسنده بزرگ و مفتخر ایرانی، محمو دولت آبادی ست. که بی شک بسیاری از شما، با این نویسنده و آثار بزرگش آشنا هستید. کلیدر در واقع نام کوهی در حوالی سبزه زار است که اطراف آن نیز عده ای زندگی می کنند. در ابتدای اولین جلد این رمان با شخصیتی به نام مارال آشنا می شوید که پدرش و نامزدش را گرفته و به دلیل اتهام دزدی که به آنها زده اند، به زندان برده اند. از این رو مارال، بسیار تنها و غریب است و هیچ کسی را ندارد. به همین خاطر، راهی دیار عمه ی خود می شود و در آنجا با پسر عمه ی خود با نام گل محمدازدواج می کند. گل محمد در واقع قهرمان این داستان است که به همراه برادران و عموی خود در مقابل ظلم و زورگویی می ایستد و ماجراهایی در این بین اتفاق می افتد. رمانی طولایی و بسیار جذاب و خواندنی ست و حوادث آن جوری استادانه و با مهارت در پی هم نوشه شده اند که ناخواسته خواننده را ساعت های طولانی در خود فرو می برد. رمان ایرانی بسیار زیباییی است و مطالعه  و دانلودش را به شما دوستان عزیز خواننده پیشنهاد می کنم.

دانلود pdf رمان چراغ ها را من خاموش می کنم

تا کنون رمان های زیادی از نویسنده ی معاصر و محبوب کشورمان، زویا پیرزاد، نوشته و منتشر شده است و مخاطبان و طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. یکی از آثار معروف وی، رمان چراغ ها را من خاموش می کنم می باشد که در سال 1380 منتشر شد و بارها بارها به دلیل استقبال بی نظیری که از این کتاب شد به چاپ رسیده است. در واقع یکی از مشخصه ی اصلی تمامی رمان های زویا پیرزاد این است که به تشریح و توصیف زندگی زنان ایرانی پرداخته است. در این رمان نیز به توصیف زندگی کلاریس که اصالتا زنی ارمنی است و به همراه فرزندان و شوهرش در محله ای به نام بوارده آبادان، زندگی می کنندف پرداخته است. کلاریس در ابتدای داستان و در ظاهر زنی بسیار معمولی ست که با شوهر و فرزندانش مانند تمامی خانواده های دیگر به زندگی معمولی خود می پردازد ولی در ادامه ی این داستان، کم کم داستان جوری رقم می خورد که شخصیت اصلی و طرز فکر این زن به زیبایی به تصویر کشیده می شود. رمانی ماجراجویانه و بسیار جالب است که هر لحظه خواننده را با اتفاق متفاوتی رو به رو می سازد و در خود فرو می برد.

رمان پاییز فصل آخر سال است

رمان پاییز فصل آخر سال است که با وجود اینکه اولین اثر ادبی و هنری نسیم مرعشی به شمار می رود ولی با استقبال بی نظیری رو به رو شده است و توجه بسیاری از مخاطبان را به خودجلب کرده است و در واقع همین یک اثر به تنهایی باعث معروفیت داستان و نویسنده ی این داستان شده است. این رمان درواقع خلاصه ی داستان زندگی سه دختر با نام های روجا، لیلی و شبانه می باشد. می توان گفت، این داستان، دارای دو بخش است که به بخش های پاییز و زمستان تفکیک شده است و هر بخش شامل سه فصل است که هرکدام از این فصل ها از زبان یکی از این سه دختر نقل می شود. این رمان تاکنون فروش بسیار زیادی داشته است.

دانلود pdf کتاب روی ماه خداوند را ببوس

رمان روی ماه خداوند را ببوس توسط مصطفی مستور که یکی از نویسندگان بزرگ و نامی معاصر است، نوشته شده است و تا کنون نظر بسیاری از مخاطبان ادبی را به خود جذب کرده است. تاکنون چندین نسخه از این رمان ایرانی به چاپ رسیده و بسیار پرفروش بوده است. داستان این رمان داستان زندگی مردی ست که اخیرا در زندگی خود دچار اختلال وشک و تردید شده است و از بین بردن این شک به مطالعه می پردازد، در این بین نیز به دنبال یافتن سرنخ هایی از قتل یک استاد فیزیک می باشد و در ادامه ماجراهای مختلفی برای وی اتفاق می افتد. رمانی ماجراجویانه ، مبهم و گیرایی ست که با هنرمندی بی نظیری به رشته ی تحریر درآمده است.

دانلود pdf رمان جای خالی سلوچ

رمان جای خالی سلوچ یکی دیگر از شاهکار های ادبی بزرگ محمود دولت آبادی می باشد که بسیار هنرمندانه و استادانه نوشته شده است. اساسا تمامی رمان های محمود دولت آبادی بسیار زیبا و بی نظیر هستند. خلاصه داستان این رمان ایرانی درباره زندگی زنی به نام مرگان است که مشکلات بسیار زیادی را متحمل می شود چرا که شوهر او ، سلوچ ( که نام داستان هم برگرفته از اسم او ست)، برای پیدا کردن کار، خانه و زندگی و زن و بچه ی خود را بی خبر رها می کند و به دنبال کار راهی شهر دیگری می شود. این دو (مرگان و سلوچ)  دارای دو فرزند پسر با نام های عباس و آبراو و یک دختر به نام هاجر نیز می باشند . که در این داستان فضای غم آلود احساسی و رنجی که مرگان در نبود سلوچ در زندگی می کشد را به زیبایی به تصویر کشیده شده است. رمان بی نهایت تاثیر گذار و زیبایی است که حین خوتندن احساسات غمناک موجود در ان به خواننده منتقل می شود و او را تحت تاثیر قرار می دهد.

کلام پایانی

از آنجا که رمان های ایرانی در بین رمان های دیگر جهانی بسیار درخشیده اند و جایگاه خود را در ادبیات جهانی پیدا کرده اند و در سراسر دنیا بسیار مشهور و شناخته شده هستند. از این رو در این مقاله تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما مخاطبان و خوانندگان عزیز و محترم را با چندین  نمونه ی برگزیده و بزرگ از  دانلود pdf رمان ایرانی  نویسندگان برجسته و مهم که تمام زندگی خود را وقف نویسندگی و ساخت آثار ادبی بزرگشان کرده اند و در اختیار شما قرار داده اند، آشنا کنیم. رمان هایی که به حق بسیار زیبا و استادانه به رشته ی تحریر در آمده اند. امیدوارم از خواندن این مقاله و دانلود  مطالعه ی  کتاب هایی که در اتدا تا الان، به آن ها اشاره شد، لذت برده باشید.
موفق و موید باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *