افزایش فالوور در 1399

خرید فالوور

شبکه های اجتماعی بسیار زیادی در دنیا وجود دارد و در حال حاظر معروفترین آنها عبارتند از: اینستاگرام, تلگرام, فیس بوک, تیک تاک ولی به دلایل امنیتی در کشور ما فقط اینستاگرام شبکه اجتماعی ست که به صورت رسمی به فعالیت خود ادامه میدهد. به همین دلیل است که جذب فالوور برای این شبکه اجتماعی برای بسیاری از افراد دغدغه ای مهم به حساب می آید و افراد سعی می کنند در زمانی کم به بیشترین فالوور دست پیدا کنند. در این مقاله روش های خرید فالوور و روش های جذب فالوور رایگان را برای شما تشریح خواهیم کرد.

روش اول جذب فالوور رایگان است,  در این روش شما می توانید با استفاده از قرار دادن پست های جذاب در صفحه خود و ایجاد ارتباط با صفحه های دیگر و در واقع با تبادل بنر شروع به افزایش فالوور های خود کنید این روش نیاز به زمان و نیاز به فعالیت بالا در اینستاگرام دارد و صفحه های فروشگاهی در این موارد حدودا ناتوان خواهند بود و بعد از مدتی انگیزه خود را از دست خواهند داد.

افزایش فالوور در 1399

 روش دوم استفاده از راه های میانبر برای جذب فالوور است و می توانید از خرید فالوور اینستاگرام استفاده نمایید که در قسمت زیر این موضوع را به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم.

خرید فالوور اینستاگرام

روش خرید فالوور اینستاگرام به صورت 100% از روش رایگان سریعتر و کم دردسر تر است, اما از طرف دیگر در این روش شما نیاز دارید تا هزینه کنید. شما می توانید از روش های گوناگون خرید خود را انجام دهید و در نتیجه فالوور های خود را افزایش دهید.  در کل تمامی روش های خرید فالوور مفید هستند, اما بعضی از روش ها برای کسب و کار های فروشگاهی سودمندتر اند و بعضی برای صفحه های سرگرمی و مجلات مفید تر می باشند. که در ادامه هر روش را به صورت جداگانه برای شما توضیح داده ایم. برای خرید فالوور اینستاگرام از گلد فالوور اقدام کنید!

خرید فالوور اینستاگرام ارزان

قبل از صحبت درباره خرید فالوور ارزان بهتر است درباره تفکر اشتباهی که در میان بسیاری از افراد جامعه وجود صحبت کنیم! ما ایرانیان همواره فکر می کنیم که ارزان خریدن بهتر است و خریدی یک کالای ارزان یعنی برد کردن, ولی این تفکر اشتباه است, به عنوان مثال شما یک لباس 10 هزار تومانی میخرید و این لباس فقط 1 ماه برای شما کار خواهد کرد ولی لباس 30 هزار تومانی برای شما یک سال و شاید بیشتر کار خواهد کرد, به عبارتی در بسیاری از موارد شما در ابتدا هزینه ای بیشتری میکنید ولی از طرفی نیز در دراز مدت سود بیشتر از خرید گران خود خواهید برد و به عبارت دیگر در دراز مدت خرید ارزان تری انجام داده اید. در خرید فالوور نیز باید به این نکته توجه کنید که خرید فالوور اینستاگرام ارزان به این معناست که ریزش فالوور های شما بعد از خرید حداقل تعداد ممکن باشد.

خرید فالوور ایرانی

اولین روش و کاربردی ترین روش برای خرید فالوور عبارت است از خرید فالوور ایرانی که در این روش فالوور های ایرانی شما را فالوو خواهید کرد و این روش برای فروشگاه های اینترنتی و یا خدمات اینترنتی بسیار عالی عمل میکند, به عنوان مثال در صورتی که شما فروشگاه لباس,کیف و کفش, آرایشگاه زنانه و غیره دارید این روش برای شما به صورت بسیار خوبی مفید است و مشتریان شما را افزایش خواهد داد.

خرید فالوور واقعی

روش دوم خرید فالوور های واقعی ست, این روش برای صفحه هایی که برای سرگرمی و جذب کاربران از عکس و ویدیو استفاده میکند بسیار مفید است, به عبارتی این روش تعداد فالوور های شما را در زمان کمی بسیار افزایش میدهد و شما میتوانید با قرار دادن پست های خوب بیشتر و بیشتر نیز کنید, ولی به یاد داشته باشید, در صورتی که صفحه اینستاگرام شما جذابیت کافی را نداشته باشید و در واقع با سلیقه اکثریت جامعه جهانی همخوانی نداشته باشد, درصد ریزش فالوور های شما زیاد خواهد بود. این روش نسبت به روش قبل ارزان تر میباشد.

https://www.youtube.com/watch?v=T1bAoYuPmiw

خرید لایک اینستاگرام

این روش کمی مهندسی تر و حرفه ای تر از 2 روش دیگر است, اما به هیچ عنوان نمیتوان گفت بعد از خرید این روش دقیقا چه تعداد فالوور میتوانید جذب کنید و شاید نیاز باشد از این روش به تعداد متوالی خرید انجام دهید. در این روش فروشنده برای پست آخر شما لایک فراوانی جمع میکند و سپس به صورت اتوماتیک صفحه شما و البته پست آخر شما در قسمت جستجو اینستاگرام نمایش داده خواهد شد و افراد شروع به فالو کردن شما خواهند کرد.

خرید بازدید اینستاگرام

روش خرید بازدید اینستاگرام دقیقا مثل خرید لایک اینستاگرام است و به یاد داشته باشید در این 2 روش در صورتی که صفحه شما برای کاربران جذاب نباشد شما نمیتوانید تعداد زیادی فالوور جذب کنید پس قبل از خرید فالوور اینستاگرام از طریق این 2 روش بهتر است با مشاوران و حرفه ای ها در این زمینه مشورت بگیرید, تا آنها با بررسی کسب و کار شما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهند و سعی کنید از سلیقه شخصی خود استفاده نکنید.

تبلیغات اینستاگرام

آخرین روش  یکی از محبوب ترین روش های موجود در تبلیغات اینستاگرام است, این روش را حتما شما تا به امروز بار ها و بارها در پیج های دیگر دیده اید, روش کار به این صورت است که شما یک بنر تبلیغاتی جذاب با توجه به نوع کسب کار خود تهیه میکنید و این بنر را توضیحاتی جذاب به یک پیج مشهور و یا یک پیج پر بازدید خواهید داد و در نتیجه بعد از گذشت مثلا 24 ساعت به وسیله این پست شما فالوور های زیادی را میتوانید جذب کنید. این روش نیز عدد دقیقی از تعداد فالوور هایی که شما را فالوو کرده اند به شما نخواهد داد ولی به یاد داشته باشید این روش برای همه پیج های اینستاگرامی روش مناسبی برای افزایش فالوور میباشد.

نتیجه گیری: در آخر به یاد داشته باشید از هزینه کردن ترسی نداشته باشید, برای موفقیت باید هزینه کنید, این نکته را نیز همواره به یاد داشته باشید که بعد از هر خرید فالوور اینستاگرام درصدی ریزش وجود دارد و این موضوع یک امر معمولی ست و نباید خیلی نگران باشید, مگر اینکه این درصد ریزش بسیار بالا باشد. در نهایت حتما از مشاوران خوب استفاده نمایید.

تبلیغات گوگل در ایران

در مورد تبلیغات گوگل سعی کنید بودجه ثابتی برای گوگل اد تعیین کنید. می تواند به اندازه 50 دلار یا حتی 25 دلار باشد که برای شروع کافی است.
رابط کاربری تبلیغات گوگل در ایران کمی پیچیده به نظر می رسد .بنابراین سعی کنید قدم به قدم پیش بروید.
صبور باشید. این موضوع بسیار مهم می باشد. 99٪ افرادی که از تبلیغات گوگل در ایران ضرر می کنند ، خیلی زود نا امید می شوند.

بیایید با برخی از اصول اولیه شروع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *